zaterdag 14 februari 2015

De derde dag al weer van de The Five Day Art Chain.donderdag  was  ik genomineerd door Caroline Van Den NesteAntoinette Voorn en Diana Van Otterlo-van Buuren om mee te doen aan The Five Day Art Chain. Dit is een uitdaging die je aangaat om 5 dagen lang 'kunst' te delen.
Vandaag wil ik Margriet Timmer nomineren. . Zij breit, bakt, weckt (heeft samen met Willy Kooiman de fb groep Wecken is Hip opgestart) 
ik ben benieuwd wat zij de komende dagen ons laat zien.

Mijn derde creatie is deze krans

Voor de kerst had ik kerstkrans gemaakt,nu vond ik het wel een uitdaging om er een gezellig 
voorjaar/zomerkrans van te maken.
ik heb deze krans gemaakt met de stempelset Petal Potpourri (blz 23 voorjaarscatalogus)
en de butterflies Thinlits Dies (blz 26 voorjaarscatalogus)

Wil je ook zo'n krans maken, neem dan contact met me op.
dan maken we er een gezellig dag workshop van.
henrike -heikoop@kpnplanet.nl


fijne dag Henrike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten