zaterdag 8 september 2018

Cross-Stitched Christmas

Hoi Hoi,
Vandaag doe ik mee met de facebook-hop van het Lovely Stampers team.
Met als thema de nieuwe najaar/kerstcatalogus van Stampin' Up! 
Het is weer een catalogus met voor iedereen wat wils.

Voor mij sprong de stempel Cross-Stitched Christmas uit.
Het is een hele leuke stempel net alsof je geborduurd heb.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn Real Red en Garden Green.
de achtergrond Real Red heb ik bewerkt met de  embossingfolder:
Swirl & Curls Textured Impressions Embossing Folder 
dan heb ik met de Stitched Seasons Framelits dies
het Garden Green en Whisper White uitgedraaid.
(Deze dies waren alleen in de maand augustus te koop)
En toen ben ik op het Whisper White gaan stempelen.
Het is een heel precies werkje en  de Stamparatus is met deze stempel dan ook ideaal.
Zeker als je meerdere afdrukjes achter elkaar wil hebben.

Vind je het leuk om met deze stempel te werken,
6 november staat er een workshop gepland 
en dan gaan we werken met deze stempel.




Is de kaart niet geweldig, ik zal het leuk vinden als je berichtje achter laat.


Nu kan/mag je weer terug keren naar mijn facebook https://www.facebook.com/henrike.heikoop
zodat je verder kan gaan met de facebook-hop.


Cross-Stitched Christmas

Cross-Stitched Christmas
  
















Bedankt voor het bezoeken van mijn blog,
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen,
of een bestelling plaatsen.
Dan mag je mailen naar:
groetjes Henrike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten