zondag 30 september 2018

Cross-Stitched Christmas

Hoi, 
leuk dat je een kijkje op mijn blog neemt.
Ik ben weer aan de slag gegaan met de mooie materialen van Stampin' Up! 
Ik heb hier de kleuren Bermuda Bay, Coastal Cabana en Smokey Slate gebruikt.
Voor de achtergrond heb ik de embossingfolder: Tin Tile Dynamic Impressions.
Met deze embossingfolder kan je echt heel veel mee doen.
Vorige week liet ik hem in het goud zien, nu in de kleur Coastal Cabana.
Dit is een van de kleuren die nieuw is dit jaar.
De stempel die ik gebruikt heb is de stempel Cross-Stitched Christmas
Ik heb nu de kerstbal stempel gebruikt er van.





6 oktober is het World Card Making Day.
Van 1-7 oktober geef Stampin' Up! 10 % korting op geselecteerde producten.
Morgen lees je hier meer over. 


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike




1 opmerking: