zaterdag 13 oktober 2018

Graceful Glass

Vandaag is er weer een leuke en gezellig hop,
met materiaal van Stampin' Up!®
deze keer een facebookhop van het Lovely Stampers Team,
via facebook inspiratie op doen.

Deze keer is het thema Designpapier.
Ik heb voor het Designpapier: Gracefull Glass Designer Vellum van Stampin'Up!® gekozen.
Hier kan je veel kanten mee op. 

Ik heb deze leuke kaart gemaakt.
Het cardstock wat ik gebruikt heb is de nieuwe kleur: Mango Melody.
De vlinders heb ik ook op vellum gestempeld en ingekleurd met de Stampin' blends 
De vlinder is uit de bijpassende stempel: Painted Glass 






Wanneer je nu terugkeert naar mijn facebook: https://www.facebook.com/henrike.heikoop
kan je verder hoppen naar Ine. 



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up ®, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’Up! demonstratrice 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten