zondag 28 oktober 2018

Puur Natuur

hoi hoi,
de komende dagen laat ik kaarten zien, die met dezelfde basis is genaakt, 
maar toch 4x anders.
Ik heb een kerstroos gestempeld met de stempel Puur Natuur (de Nederlandse stempel) 
in het Engels heet die Rooted in Nature (blz 143 grote Stampin'Up! catalogus).
Met behulp van de Stamparatus kan je deze roos heel mooi en gemakkelijk maken.
De achtergrond heb ik ge-embost met de embossing plaat: Tin Tile Dyanamic 
en daar ben ik met Shimmery Paint kleur Champagne Mist over heen gegaan,
dan komt er een heel mooi glimmend, glinsterend laagje er overheen 
fantastisch. 






Workshops: dinsdag 6 november is mijn eerst komende workshop,
dan gaan we aan de slag met de mooie stempel: Dashing Deer van Stampin'Up!®

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
of via een persoonlijk bericht via facebook: https://www.facebook.com/


groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten