woensdag 30 januari 2019

stitched labels framelits van Stampin' Up!

Oud en Nieuw.
Neeeee, ik ben niet abuis, bij deze kaart heb ik oud en nieuw gebruikt.

De mooie stempel die retired (oud) is, blended seasons.
deze stempel heb ik ingekleurd met de watercolorpencils.
De achtergrond en de cirkel waar de tekst in staat zijn framelits 
van de stitched labels framelits dies.
de tekst komt van de  SAB set Door Dik en Dun.
Zo is het leuk om "oude" stempels te combineren met nieuwe.




Stitched Labels Framelits Dies
stitched labels framelits dies. 

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up,
16 februari hou ik een Stampin' Up! open huis.
gezellig ideeën op doen. 




henrike-heikoop@kpnplanet.nl
 facebook: https://www.facebook.com/flowersbynight70/

groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten