vrijdag 1 februari 2019

Fable Friends van Stampin' Up!

Hoi hoi,
vandaag laat ik een kaart zien die ik gemaakt met met de leuke stempel
Fable Friends van Stampin' Up!.
Het leuke van Stampin' Up! is, zijn de verschillende stijlen,
deze is weer heel anders, 
dan dat ik morgen laat zien tijdens de bloghop van de creatieve harten.

Deze stempel heb ik ingekleurd met de Stampin Blends, 
dit zijn mooie alcohol markers van Stampin' Up! 



Fable Friends Cling Stamp Set




Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
of een pb via facebook: https://www.facebook.com/flowersbynight70/

groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice 

1 opmerking:

  1. Hij is echt leuk. Ik heb deze set ook en ben er ook al lekker mee aan de freubel geweest. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen