zaterdag 9 maart 2019

Lovely Latice van Stampin' Up!

Hoi hoi, leuk dat je op mijn blog kijkt.
Vandaag doe ik mee met de facebookhop van het team Lovely Stampers.
Het thema is feest.

Deze kaart is een giftcardholder, in het "zakje" past een giftcard.
Ik had een you tube filmpje gezien, dat er een theezakje in paste, maar heb er dit van gemaakt.

De stempel die ik gebruikt heb is de  Lovely Latice een SAB stempel en 
het achtergrond designpapier is Gingham Gala, terug te vinden in de voorjaarscatalogus.

Ik zal het leuk vinden als je een reactie achter wilt laten op mijn blog,
en ben je nog geen volger, wordt gerust volger.

Je kan nu weer terug gaan naar mijn blog 
https://www.facebook.com/flowersbynight70/
om zo verder te hoppen om meer inspiratie op te doen. 





Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
of een pb via facebook: https://www.facebook.com/flowersbynight70/

groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice 

1 opmerking: