vrijdag 29 maart 2019

Vlinderdans van Stampin' Up!

goedendag op deze zonnige dag.
Ik hoorde vanochtend op het nieuws dat er minder vlinders zijn,
ik dacht daaaaaaar gaan we wat aan doen.
Deze leuke vlinderkaart is gemaakt met de stempel Vlinderdans,
dit is een nederlandse stempelset van Stampin' Up! 
Het designpapier is de Gingham Gala.
Ik vind het een leuke zonnige kaart.

De SAB periode loopt bijna ten einde, 
wil je nog een bestelling plaatsen,
laat me dat dan uiterlijk 30 maart voor 22 uur weten, 
dan plaats ik 31 maart nog een verzamelbestelling.

Uit de voorjaarscatalogus kan je nog tot 2 juni bestellen. 






Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
of een pb via facebook: https://www.facebook.com/flowersbynight70/

groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice 


1 opmerking: