zaterdag 20 april 2019

achtergrondtechnieken

Vandaag is er een leuke facebookhop van de Lovely Stampers team.
We hebben als thema achtergronden.
Ik ben aan de slag gegaan met mijn favoriete achtergrond.
Kleuren met de Stampin Sponges en heat embossing.

Ik heb de kleuren (van onder naar boven) Pool Party, Flirty Flamingo en Grapefruit Grove gebruikt.
Je gebruikt een Sponges die "duw" je een beetje in je inktpad, zodat er inkt op komt,
en dan  ga je met ronde bewegingen op je papier kleur aanbrengen.

Stamping Sponges
Stampin Sponges



Daarna heb ik de stempel Recht uit  mijn hart er bijgepakt.
met VersaMark heb ik gestempeld, 
en daarover grapefruit grove embossingpoeder gebruikt.
Dat heb ik daarna verhit met de heattool.




De kaart heb ik verder afgewerkt met wat vlinders en rhinestones.





Deze techniek gaan we ook gebruiken  met de workshop van 9 mei.
Dan gaan we van een pak cakemix een leuk cadeau maken.

Je kan/mag nu weer terug gaan naar mijn facebook en 
daarvan uit verder hoppen. 
https://www.facebook.com/flowersbynight70/


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
of een pb via facebook: https://www.facebook.com/flowersbynight70/

groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten