zaterdag 11 mei 2019

Varied Vases van Stampin'Up!


goedendag.
op facebook doe ik nu mee met een facebookhop van het team Lovely Stampers.
Als thema hebben we: Zomer.
Pfff, moeilijk met dit weer.
Verwarming maar wat hoger gezet, om wat inspiratie te krijgen.

Ik heb de stempel Varied Vases van Stampin 'Up! erbij gepakt.
Om er een gezellig bloemige kaart van te maken voor mijn moeder.
De kleuren die ik gebruikt zijn:
terracotta tile voor de vaasjes, dit is een nieuwe in-color kleur.
coastal cabana voor de bloemen en de achtergronden
en 
garden green voor de takjes en de blaadjes.

Binnenin heb ik de tekst: bloemen, knuffels, heel veel liefs voor jou mam
gestempeld.




Wil je meer inspiratie op doen, 
ga dan naar mijn facebook en hop langs de diverse collega demo's.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
of een pb via facebook: https://www.facebook.com/flowersbynight70/

groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten