zaterdag 16 oktober 2021

Bloghop Creatieve Harten



Welkom bij deze maandelijkse bloghop van de creatieve harten. Deze maand hebben we als thema: Pimp een notebook. Ik heb een memoblokje van de action gepakt.

Ik heb een stukje cardstock van 20.3 - 13.5 gesneden en gerild op de lange kant 9,8 - 10.7 - 11.5 cm. 
Even goed vouwen, inknippen voor de pen en pimpen maar

 Ik heb het  designpapier Bloom where you’re planted er weer bijgepakt.
Dit is toch wel mijn favoriete designpapier van Stampin'Up! momenteel. (moet toch ook maar eens met kerst gaan beginnen) 

Daar heb ik een stukje van paper lattice opgeplakt, dan is het toch net een plantenrek.
De plant rechts heb ik uit het designpapier geknipt en de ander is gestempeld.






Voor de binnekant heb ik nog een stukje dsp geplakt, zodat je daar nog een briefje of zo kan bewaren.





Deze stempelset is in het nederlands te koop, in als bundel krijg je 10% korting. 




 Wil je meer weten over Stampin'Up!, een worskhop volgen (voor 4 personen kom ik graag naar u toe, in de buurt van Hardinxveld) of een bestelling plaatsen, 
schroom dan niet om een mailtje te sturen henrike-heikoop@kpnplanet.nl of een bericht via facebook.

Hop nu lekker door naar de naam die onder de mijne  (Henrike) staat, staat er niemand onder, dan ga je naar de bovenste in de rij.

fijne dag


2 opmerkingen:

  1. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen