vrijdag 15 oktober 2021

Bloom where you're planted

Ik wil je vandaag laten zien dat je meer dan kaarten kan maken met Stampin'Up! 
Dit doosje/ mapje is een tutorial van Erica (http://strawberrystampinplace.blogspot.com/.../theetijd... )
In het doosje rechts onder zitten 4 waxinelichtjes, daarboven 4 Merci reepjes en aan de linkerkant 3 theezakjes.
Ik heb deze gemaakt voor mijn nichtje die donderdag getrouwd is, in haar kaart was groen verwerkt, daarom heb ik ook met groen tinten gewerkt.
Het streepje dsp is het mooie Pansy Petals
en het dsp met de bladeren komt uit het Bloom where you're palnted dsp.
Op de voorkant heb ik labels gemaakt met de Tailer Made Tags Dies en daarop de stempel Measure of Love, een leuke ouderwetse weegschaal, omdat ze ook een digitale keukenweegschaal kreeg.
Wil je dit doosje/mapje ook eens maken, neem dan een kijkje op het blog van Erica










Wat een leukerd he,
Met de mooie materialen van Stampin'Up! werkt het zo ie zo altijd prettig.
Wil je meer van Stampin'Up! weten, een workshop volgen (bij 4 personen kom ik naar je toe in de buurt van Hardinxveld Giessendam ) of een bestelling plaatsen dan mag je altijd mailen naar
henrike-heikoop@kpnplanet.nl of via facebook

groetjes Henrike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten