zaterdag 12 februari 2022

Daisy Garden van Stampin'Up!

Vandaag doe ik mee met de facebookhop van de Lovely Stamping groep, 
Het voorjaar komt er aan en ik dacht: Kom maar Op! en ik heb de stempel Daisy Garden erbij gepakt.

Ik heb hem op het SAB-papier Simply Marbleous en daarna ingekleurd met de Stampin 'blends.
Daarna heb ik de bijen uit de stempel Honeybee Home gestempeld en die toegevoegd.
Deze stempel staat in de voorjaarscatalogus.
En zo is er een leuke kaart gecreëerd. 
 
De digitale versie van de catalogus kan je hier naast vinden.













je kan/mag nu naar mijn facebook gaan https://www.facebook.com/flowersbynight70
om daar de hop verder te volgen.

 Wil je meer over Stampin'Up! weten, of lijkt het je leuk om een workshop te volgen (zorg voor groepje van 4 personen en ik kom graag naar je toe) mail met gerust of doe een pb via facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten