maandag 14 februari 2022

Flowering Files dsp van Stampin'Up!

Hoi, leuk dat je weer op mijn blog een kijkje neemt.
Vandaag doe ik mee met de facebookhop van de Nederlandse Stampin'Up demo's.
Het thema is: Celebrate.

Ik  heb een paar kleinigheidjes gemaakt.
Op YouTube zag ik een leuk filmpje van Fraulein Erdbeerli en daar heb ik mijn eigen draai aangegeven.

Bij de bovenste foto heb ik het DSP: Flowering Fields gebruikt met de molen uit de stempel: Tulip Fields. 

Bij de onderste foto: recht het DSP: Heart & Home en links: Daffodil Afternoon. 
Hierbij heb ik de Honeybee Blooms gebruikt om de takjes te maken.











 Leuk zo toch?

Wil je meer weten over Stampin'Up!, lijkt het je eens leuk om een workshop te volgen (bij een groepje van minimaal 4 personen kom ik naar je toe in de regio Hardinxveld) mag je me altijd mailen
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
Of een pb via facebook

Wanneer je nu naar facebook gaat, kan je nog meer inspiratie opdoen om de hop te volgen.

Veel plezier

Henrike Heikoop
onafhankelijke demonstratrice Stampin'Up! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten