dinsdag 11 augustus 2015

achtergrondtechnieken met Stampin'Up!

Van de week was ik nog eens aan de slag gegaan  met achtergrondtechnieken.
Hier heb ik de achtergrond gesponst
en de afbeelding laten spiegelen.
En zo is er weer een leuke mannenkaart ontstaan
die ook op het blog van Scrap My Dream is te zien
want daar loopt de themamaand Mannenkaarten.



ik heb deze afbeelding ook geprobeerd dubbel te stempelen 
en dat is gelukt, 
maar dat zal ik morgen laten zien.
wil je nu ook leren hoe je zo'n kaart maakt.
dat kan
dinsdagochtend  8 september geef ik een workshop achtergrondtechnieken
heb je zin om naar Boven-Hardinxveld te komen
mail dan naar 
henrike-heikoop@kpnplanet.nl 

prijs: 7.50 euro incl materiaal koffie/thee en wat lekkers
datum 8 september 
tijd: 10- 12.30 uur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten