maandag 17 augustus 2015

Dove of Peace van Stampin 'Up!

goedendag.
wat een druilerige dag, maar heerlijk om te hobbyen, huis op te ruimen ed
Ik had zaterdag al geschreven dat ik verschillende kaarten heb gemaakt 
met de stempel Dove of Peace van Stampin 'Up! 
hier weer dan 1.
de achtergrond heb ik gestempeld met You've Got This van Stampin 'Up! 
het designpapier is Winter Wonderland Specialty 
ook uit de nieuwe herfst/wintercatalogus van Stampin 'Up!
de ster is de star framelits dies die ik deze keer heb geborduurd.


ben je nieuwsgierig geworden naar de nieuwe winter/herfst catalogus.
en je wil hem graag inzien.
8 september heb ik een workshop aan huis :achtergrondtechnieken (zie workshops)
en dan kan je altijd of mee doen of even komen kijken.

of je mail me en dan maken we een afspraak 
voor een workshop of party
henrike-heikoop@kpnplanet.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten