woensdag 14 oktober 2015

Weekly Deals van Stampin 'Up!

Ik las zo net, dat de eerste (natte) sneeuw is gevallen in Limburg,
al heb ik het de hele dag koud,
 hier in mijn dorp Boven - Hardinxveld regent het.
Maar Stampin 'Up! heeft deze week weer Weekly Deals voor ons.
Het zijn er maar 3, maar voor mij wel favorieten.
Met de Banners framelits kan je van alles op een kaart doen, van (met de kleinste) een vlagje maken
of de grootste als achtergrond met bv designpapier.
en dan de six-sided sampler stamp set, 
dat is een stempelset die ik al heel snel had aangeschaft toen ik Stampin 'Up! net had ontdekt.



Wil je een van deze items hebben, of iets anders bestellen uit de grote catalogus of de herfst/wintercatalogus, dat kan.
mail dan voor maandagavond 17 uur naar 
henrike-heikoop@kpnplanet.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten