zondag 18 oktober 2015

Woodland Textured Impressions Embossing Folder van Stampin 'Up!

Hoi Hoi
ik ben momenteel helemaal verslaafd aan de Woodland Embossing Folder van Stampin 'Up! 
mijn hoofd loopt over met ideeen, 
alleen nu nog een doosje met tijd om het tot uitvoer te brengen.
Maar vandaag maar eens aan de slag gaan, 
zodat je komende week verschillende kaarten met Embossing Folder  voorbij ziet komen
deze kaart had ik vorige week al gemaakt.
het vosje komt uit van de stempelset: Thankful Forest Friends van Stampin 'Up!
het cardstock wat ik gebruikt heb is crumbcake en de bomen het ik met een sponge dauber en crumbcake inkt extra aangezet.
de cirkel waar het vosje op staat, was nog een restje van een andere kaart.
de tekst komt uit de stempelset: Bravo



groetjes Fijne dag 
Henrike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten