vrijdag 11 november 2016

Papillon Potpouri van Stampin 'Up!

hoi hoi,
vandaag laat ik een explosionbox zien, 
die ik gemaakt heb als cadeautje.
Ook de kaars heb ik bewerkt.'
Hoe?
Eerst een stempel afdruk maken op een servet, 
die uitknippen, en op de kaars leggen,
bakpapier er over heen, en dan verhitten met de heattool.
Zo gaaf.



de doos heb ik gemaakt in de kleur : tip top taupe van Stampin 'Up!
en daar de embossingtechniek op toegepast.
de retired stempel Everything Eleanor gestempeld met Versa Mark
daar embossingpoeder (hier zilver) er over heen
en weer met de heattool aan de slag. 
Het poeder smelt dan zo mooi weg.
verder met bloemen en vlinders versierd,
uit de stempelsets: flower shop, petite petals en Papillon potpouri

Ik vond hem geslaagd
groetjes Henrike
henrike-heikoop@kpnplanet.nl

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Hnrike, en ook mooi gemaakt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf Henrike om die kaars zo te verwerken, top!
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen