dinsdag 1 november 2016

Stampin 'Up! workshops

Hoi hoi,
na ruim een half jaar geen workshops gegeven te hebben, 
ga ik het weer oppakken.
de eerste workshop staat gepland op 

 Herfstkaarten

bij deze workshop gaan we 3 kaarten maken met verschillende technieken
deze workshop geef ik bij mij thuis in Boven Hardinxveld
kosten: 10 euro incl koffie/thee en wat lekkers
tijd: 10 uur - 12.30 uur

Lijkt het je leuk om deze workshop te volgen, maar je kan deze datum + tijdstip niet,
dan kan er altijd in overleg een andere datum geprikt worden. 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

25 november ga ik mijn eerste kerstworkshop weer geven,
dit jaar geen krans, maar een kersthanger.
foto's volgen nog
deze workshop duurt een hele dag.
kosten: 25 euro incl koffie/thee, broodmaaltijd ( een geheel verzorgde dag) 
tijd: 10 - 15.30 uur


kan je de 25ste niet, de 26ste november geef ik deze workshop nog een keer.
en in overleg wil ik altijd nog naar een andere datum kijken.

opgeven mag dmv een mail,
stuur deze naar henrike-heikoop@kpnplanet.nl ovv workshop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten