zaterdag 10 maart 2018

Butterfly Basics

hoi leuk dat je op mijn blog kijkt,
Op facebook hebben we vandaag met het team Lovely Stamping een facebookhop.
Altijd leuk om inspiratie op te doen.
Het thema is deze keer: Technieken.

Ik wilde voor de embossingtechniek gaan, 
mijn favoriete techniek, 
eerst stempelen met VersaMark, dan embossingpoeder er over,
 dit verhitten met de heattool 
en dan smelt dat poeder zo mooi.

Maar van de week zag ik een heel leuk You Tube filmpje
van Janison Thomson  (klik op de naam voor het filmje) 
 zij had  het witte gesmolte embossingpoeder weer ingekleurd met de blends 
zo gaaf.

Met deze techniek heb ik dus mijn kaart gemaakt.
Ik heb verder gebruik gemaakt van de stempel: Butterfly Basics.




Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
als je naar de facebookhop wil terugkeren 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen, 
dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl

groetjes Henrike


1 opmerking:

  1. Oh dit is echt heel gaaf Hen het even op YouTube ook gekeken. Bedankt voor de tip van deze techniek. Ik ga er zeker iets me doen. Groetjes en fijn weeken, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen