zaterdag 3 maart 2018

bloghop: Home Decoration Creatieve Harten Bloghop


Het is weer tijd voor de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten. 
Deze keer het thema Home Decoration,
Je zult zien, dat je met Stampin' Up! niet alleen mooie kaarten kan maken,
maar dus ook hele leuke Home Decoration.

Het was even een denkwerk,
maar ik ben aan de slag gegaan.
en heb deze twee lijstjes gemaakt.
en heb deze twee lijstjes gemaakt.
Het Lemon Lime Twist cardstock heb ik eerst bestempeld met de tak
 uit de stempel: In de bloemetjes zetten.
en daarna heb ik deze lijstjes er van gemaakt.

De narcissen zijn ingekleurd met de Stampin Blends,
de mooie alcoholmarkers van Stampin 'Up

De narcissen zijn ingekleurd met de Stampin Blends,
de mooie alcoholmarkers van Stampin 'Up

Bij deze kaart heb ik het designpapier uit de SAB folder gebruikt.
de takjes komen van de framelits Petals & More thinlits dies.
en de stempel Watercolor Wings heb ik voor de vlinders gebruikt.



Dinsdag 6 maart geef ik weer een workshop 
waar we met de Stampin Blends gaan werken.
we gaan dan inkleuren je gaat met 3 leuke kaarten naar huis.
tijd: 9.30 - 12 uur
19 - 21.30 uur
waar: Boven Hardinxveld (Hardinxveld Giessendam)
kosten: 10 euro, incl materiaal, koffie /thee en wat lekkers.


Door op de onderstaande button te klikken kom je bij Angélique Nederpel en die heeft ook weer wat moois genaakt 
 https://stempelkeuken.blogspot.com/2018/03/home-deco-bloghop-ch.html



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog,
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen,
of een bestelling plaatsen,
(Woensdag 7 maart doe ik weer een verzamelbestelling)
dan mag je mailen naar:
groetjes Henrike

4 opmerkingen: