woensdag 28 februari 2018

Stampin Blends

Vandaag laat ik deze kaart zien, 
hier ben ik weer aan de slag gegaan met de Stampin Blends.
de alcohol markers van Stampin' Up! 
Deze werken geweldig.
Ik heb de bloem van de stempel Birthday Blooms weer ingekleurd. 
De achtergrond is gemaakt met de embossingfolder Petal Pair embossing folder. 



Wil je de Stampin Blends uitproberen dat kan,
dinsdag 6 maart geef ik een workshop,
inkleuren en met 3 leuke kaarten naar huis gaan.
tijd 9.30 - 12 uur
19 - 21.30 uur
waar: Boven Hadinxveld (Hardinxveld Giessendam)
kosten: 10 euro, incl materiaal koffie/thee en wat lekkers er bij.


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen, 
woensdag 7 maart doe ik weer een verzamelbestelling
dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten