zondag 25 februari 2018

Birthday Blooms van Stampin' Up!

Hoi, Leuk dat je een kijkje op mijn blog neemt.

vandaag laat ik een kaartje zien,
weer ingekleurd met de Stampin Blends.
Deze keer de stempel Birthday Blooms.
de tekst stempel, komt uit de SAB folder en is de Happy Whishes,
deze krijg je gratis (ja, je lees het goed) gratis, 
bij een bestelling van 120 euro excl verzendkosten.

Ik vind de Stamin Blends echt heerlijk kleuren. 
Wil je het ook eens proberen, dat kan.
6 maart geef ik een workshop
9,30 - 12 uur 
19 - 21.30 uur
waar: Boven Hardinxveld (Hardinxveld Giessendam) 
kosten: 10 euro incl materiaal, koffie/thee en wat lekkers. 






Birthday Blooms Clear-Mount Stamp Set


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog,
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen,
of een bestelling plaatsen,
(bestelling 60 euro of meer is gratis verzenden)
dan mag je mailen naar:
groetjes Henrike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten