zaterdag 10 februari 2018

Lots of Lavender van Stampin'Up!

Hoi Leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Vandaag doe ik ook mee met de facebookhop  van het Lovely Stampers Team.
Deze keer met als thema: Voorjaar.

Ik twijfelde of Lavendel voorjaar is, maar wel zomer.
En de kleuren zijn wel lekker voorjaarsachtig.
Laat het zonnetje maar komen.


Ik kwam zo'n model kaart tegen op Pinterest,
wanneer je hem open doet,
zie je het volgende:


Op dezelfde plaats alleen dan aan de binnenkant weer gebruik gemaakt
van dezelfde  Lots of Labels framelits.
De binnenkant is naar boven open klapbaar
en daar kan dan een tekst geschreven worden.

Vind je deze stempel nu ook zo leuk,
je kan deze gratis krijgen bij een bestelling van 60 euro (excl verzendkosten)


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog,
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen,
of een bestelling plaatsen,
(bestelling 60 euro of meer is gratis verzenden)
10 februari doe ik weer een verzamelbestelling 
dan mag je mailen naar:

groetjes Henrike

Je kan nu weer terug gaan naar mijn facebook https://www.facebook.com/henrike.heikoop
om vanuit daar weer verder te hoppen naar Kaylee 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten