zondag 19 augustus 2018

Pull Up Accordion Card

 Pull Up Accordion Card met materiaal van Stampin' Up!

Ik kwam deze kaart op You Tube tegen:  https://www.youtube.com/watch?v=5gMeR8z9PEM


Deze kaart heb ik gemaakt met diverse materialen van Stampin' Up! 
Het mooie disignpapier: Share What You Love.
cardstock wat ik gebruikt is Mint Macaron en Blackberry Bliss 










Het was echt heel leuk om deze kaart te maken.
Wil je zo'n kaart ook eens maken, neem gerust contact met me op 
en we maken er een gezellige workshop van. 

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
groetjes Henrike

2 opmerkingen:

  1. Heel gaaf Henrike. Ik heb het filmpje meteen bekeken en opgeslagen. Dit ga ik zeker een keer maken. En ik denk dat ik ook al weet wanneer en met wie☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En inmiddels heb ik hem ook gemaakt. Heel leuk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen