woensdag 1 augustus 2018

Share what you love specialty DSP van Stampin' Up!

hoi hoi,
Het Share what you love specialty DSP is zo gaaf, 
en je kan er ook zo veel verschillende projecten mee maken.
Vandaag laat ik een explosionbox zien.
deze heb ik gemaakt als welkom voor mijn nieuwe buurvrouw en dochtertje.

de tekst komt uit de stempel: Recht uit het Hart van Stampin' Up!


de bloemetjes ingekleurd met de watercolor pencils 
komen uit de stempelset: In Ever Season 



deksel er af en dan "valt" de box uit elkaar.
in de flapjes heb ik theezakjes gedaan voor de buurvrouw 
en middenin zit nog een klein doosje. 



en als daar het dekseltje er van afgaat,
zitten er lekkere snoepjes in.




zo heb ik dit mooie dsp niet een keer voor kaarten gebruikt,
maar voor een leuk cadeautje.

De watercolor Pencils hebben uitbreiding gekregen,
deze staan niet in de grote catalogus,
maar is een extraatje in de maand Augustus.




Bedankt voor het bezoeken van mijn blog,
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen,
of een bestelling plaatsen.
Dan mag je mailen naar:
groetjes Henrike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten