zaterdag 2 maart 2019

creatieve harten bloghop: labels


Hoi hoi, welkom bij deze leuke, gezellig, inspiratie bloghop van de creatieve harten.
Deze maand hebben we als thema: labels.
Labels zijn leuk om bijvoorbeeld bij een cadeautje of bij bos bloemen te doen.

Ik heb de stempel Beautiful You gepakt en de Nederlandse tekststempel: Door dik en dun.

de labels zijn 5 cm breed en de bovenkant heb ik gemaakt met de scalloped tag topper punch.

de eerste label is alleen gestempeld.
bij de tweede label heb ik de tekst apart gestempeld en met de 
layering oval framelits uitgestanst, 
de afbeelding heb ik met de wink of stella "ingekleurd"
met glitter. 
bij de derde label heb ik de afbeelding ingekleurd met de Stampin'Blends 
en op de achtergrond nog een bloemetje gestempeld.





Beautiful You Clear-Mount Stamp Set               














Bedankt voor het bezoeken van mijn blog,
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen,
of een bestelling plaatsen.
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
of een pb via facebook: https://www.facebook.com/flowersbynight70/

Je kan nu door hoppen,
 omdat ik de laatste in de rij bent, kan je nu naar Elly die op nummer 1 staat.
zo kan je weer hele leuke en gezellige ideeën op doen.

groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tags! Ideale set om te gebruiken hiervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De derde is mijn favoriet, mooie labels Henrike.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De dame met paraplu springt er voor mij het meeste uit, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk om te zien hoe de techniek zich opbouwt in je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O leuk!! Wat een goed idee om deze stempelset hiervoor te gebruiken, ik ga hem ook weer eens opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke labels, lekkere frisse voorjaarskleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt, Henrike.
    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekkere frisse labeltjes Henrike! De derde springt er het meest uit.

    BeantwoordenVerwijderen