woensdag 20 maart 2019

Tea Together van Stampin' Up!

hoi, leuk dat je een kijkje op mijn blog neemt.

Deze kaart heb ik gemaakt met de stempel Tea Together.
en de achtergrond met de stempel Crackle Paint.
Beide stempels staan in de voorjaarscatalogus van Stampin'Up!  die nog tot 3 juni loopt.
De SAB periode loopt bijna ten einde (31 maart)
dus wil je nog een gratis stempel scoren, 
doe dan (nog) een bestelling van 60 euro.

Ik heb de theepot en het kopje gestempeld met Granny Apple Green
en de randen met de Stampin' Blends aangezet. 



Wil je ook een keer met de stempel Tea Together werken,
dat kan.
donderdag 11 april geef ik een workshop dan gaan we een teapocket maken.
stempelen, kleuren, snijden, vouwen en knippen, '
we gaan het allemaal doen.
Een leuke en gezellige avond maken we er van.
Deze workshop geef ik in Giessenburg.
Wil je meer weten, de beschrijving staat onder het kopje workshops,
of stuur een pb via facebook of een mailtje.
henrike-heikoop@kpnplanet.nl 

groetjes Henrike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten