zondag 25 oktober 2020

Dove of Hope

hoi, welkom op mijn blog.
Vandaag laat ik een kaart zien, deze keer is er weinig gestempeld.
Alleen maar de tekst.
De achtergrond is geembost met de embossingfolder Evergreen.
En ik heb de duif gemaakt met de Detailed Dove Dies.
Eenvoudig, maar chique. 

Zo zie je, dat je niet veel materiaal nodig heb, om toch wat moois te maken.



 Wil je weten wat ik allemaal gebruikt heb, 
klik op de foto, zo kom je in mijn Stampin'Up! webwinkel.
Zo kan je zien welke artikelen er zijn gebruikt en eventueel in 1 keer in je mandje te leggen, via de knop"alles toevoegen aan het winkelmandje". Natuurlijk kan je ook 1 of meerdere artikelen kiezen.


Wil je liever niet via de webwinkel bestellen, je mag me altijd mailen
henrike-heikoop@kpnplanet.nl   of via een pb  https://www.facebook.com/











Geen opmerkingen:

Een reactie posten