zaterdag 10 oktober 2020

Beautiful Autumn

Hoi 

Vandaag is er op facebook een leuke hop van de Lovely Stampers. 

Er werd pas aan mij  gevraagd om een kaart te maken voor iemand die met pensioen gaat. Mijn denktank werd in werking gezet en ik zag  deze kaart bij Danielle Bennink , Zooo gaaf, Zij heeft er een filmje van gemaakt, de moeite waard om even te kijken. En ik heb mijn eigen draai eraan gegeven. 

  Deze kaart heb ik gemaakt met de stempel Beautiful Autumn van Stampin'Up! en het mooie designpapier Gilded Autumn Specialty DSP

Het cardstock wat ik gebruikt heb is Cajun Craze en Very Vanilla. De kleuren die ik gebruikt heb zijn: voor de kleine blaadjes: Mint Macaron, voor de andere blaadjes Cajun Craze, voor de denneappels early expresso en voor de eikeltjes crumb cake.

Eerst stempel je de buitenlijnen van de blaadjes en daarna stempel je eenmaal af en dan de binnenkant. Met het aparte stempeltje. Voor de eikeltjes het hoedje niet afstempelen en dopje wel en voor de dennenappels heb ik zelf 2x afgestempeld. (afstempelen is eerst op een kladje stempelen en daarna pas op je stempel) 

Voor de tekst moet je niet gaan zoeken, die heb ik geprint. 

kilk op bovenstaande foto en de materialen komen zichtbaar op mijn SUsite. 



Ik vind dat het leuke kaarten zijn geworden, ik zal het leuk vinden als je een reactie achter laat.
Wil je meer weten over Stampin'Up! of een workshop volgen, of een bestelling plaatsen,
dan mag je altijd mailen: henrike-heikoop@kpnplanet.nl of via facebook

Nu kan je ook naar facebook gaan en langs de andere demo's hoppen om te kijken wat zij hebben gemaakt.
Veel plezier.

Henrike  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten