zondag 27 september 2020

Today's Tiles van Stampin'Up!

hoi hoi, 
vandaag deze leuke kaart gemaakt met de Stempelset Today's Tiles.
en de dies, dit is een bundel en met de bundel krijg je 10% korting.
Altijd leuk toch.
Verdere producten kan je inzien, wanneer je op de foto klikt, 
dan kom je op mijn Stampin'Up site.
Je kan alleen kijken en niet kopen 😉😉,
je kan aan en uitklikken wat je wil en dan kopen via de site.
of je geef door aan mij wat je wil hebben en dan kan ik het voor je bestellen.
Dus mogelijkheden zat.

Ik heb de kaart gemaakt met behulp van de Stamperatus, een gemakkelijk hulpmiddel.
deze stempel bestaat uit 2 stempels. Dus op de ene plaat van de Stamperatus leg ik de ene stempel.
en stempel daar mee op mijn whisper white cardstock, de tweede stempel leg ik op de gestempelde afbeelding en leg dan de tweede plaat er op. Dan de stempel be-inkten en dan stempelen
en dan krijg je een mooie afdruk.

de kleuren die ik gebruikt heb is Seaside Spray (de lichte kleur blauw) en Misty Moonlight.




 Wil je meer over Stampin'Up! weten dan mag je altijd naar me mailen 
en dan kunnen we een afspraak maken, dat we even er over praten.
of wanneer je in de buurt van Giessenburg woont, kom dan 8 oktober tussen 13-15 uur naar 
Dorpstraat 60.
naar de winkel Speciaal4jou. 

groetjes Henrike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten