zaterdag 12 september 2020

Sailing Home

 Hoi, leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog.

Vandaag is er een facebookhop van het Lovely Stampers team,

onderaan mijn bericht zet ik de link naar mijn facebook zodat je zo door kan hoppen.

Het thema van deze hop is: Nazomer,

We krijgen nog schitterend weer deze week, ik moest dan ook terug denken aan mijn vakantie 

in Friesland aan het Sneekermeer. We hadden een huisje en keken zo over het meer uit, schitterend.

Daarom heb ik gekozen voor de stempelset: Sailing Home. 

Ik ben begonnen met met een ander stuk papier een "gat" te maken met de Stitched Nested labels dies.

dit heb ik over mijn orginele kaart heen gelegd en daar in ben ik met de stamping sponges 

kleur gaan aanbrengen, onderin eerst bermuda bay en misty moonlight en bovenin

seaside spray. Daar heb ik de vogeltjes gestempeld in de kleur misty moonligt.

Op een ander stukje wisper white cardstock heb ik de zeilboot gestempeld 

en die ook heel licht gekleurd met de stamping sponges, anders is het zo wit.

De tekst komt uit de set: Voorjaarswensen.

als laatste heb ik nog in de kleur smokey slate een stuk "touw" uitgestanst.

Ik heb rond de boot met wat alcohol wat druppels aangebracht. 



Wanneer je op de kaart klikt, zie je de materialen die ik heb gebruikt voor deze kaart.


Wil je meer info over Stampin'Up, workshops of een bestelling plaatsen.

of zomaar wat vragen, dan mag je mailen naar:

henrike-heikoop@kpnplanet.nl

of een pb via facebook: https://www.facebook.com/flowersbynight70


Wanner je nu naar https://www.facebook.com/flowersbynight70  kan je verder gaan met de facebookhop,

veel plezier 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten