zaterdag 19 september 2020

creatieve harten bloghop


Hoi, welkom op mijn blog.

Vandaag is er de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten, met deze keer als thema: Favoriete Mini catalogus product. Je kan weer veel inspiratie opdoen vandaag.

Toen ik de mini catalogus van Stampin'Up! voor het eerst bekeek, had ik een paar favorieten: de stempel en dies: Dove of Hope, het designpapier: Snowflake Splender en de embossingfolder: Winter Snow.

Met deze kaart heb ik ze alle 3 bij elkaar gebracht.

Ik heb met de stitched rectangles dies de voorste mat op maat gemaakt, daar een cirkel in uitgestanst en daarna sneeuwvlokken er in gemaakt met de embossingfolder: Winter Snow. Daar achter heb ik een stukje dsp geplakt en daarna de duif uit gestanst. De tekst komt uit de stempelset: Winterwensen. 

Al het gemaakte materiaal kan je zien, door op de foto te klikken. 


 

Bedankt dat je op mijn blog heb gekeken, ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

je kan/mag nu doorhoppen door op de naam te klikken die onder de mijne staat.



Wil je meer of Stampin 'Up weten, of wil je een workshop volgen, een bestelling plaatsen, dan mag je mailen naar: henrike-heikoop@kpnplanet.nl 

of via een facebook https://www.facebook.com/flowersbynight70

groetjes Henrike Heikoop




3 opmerkingen: