zaterdag 15 mei 2021

Bloghop creatieve harten thema catalogus 2021-2022


Leuk dat je tijdens deze bloghop van de Creatieve Harten op mijn blog langs komt.
Deze maand hebben we als thema: welkom ‘21-‘22 jaar catalogus. 
Leuk thema en UPS had mijn bestelling gebracht, ik had keus. 
Ik heb voor de stempel: Measure of love gekozen voor deze bloghop, deze stempel staat op blz 32.
De achtergrond is gestempeld op de In-Color  kleur Pale Papaya, de stempel met de cupcakes heb ik daarvoor gebruikt.
De oplegkaart achter de Pale Papaya is Calypso Coral. 
Op een stukje basic white heb ik de weegschaal en de kom gestempeld. De kom in de kleur soft succulent. 
Ik vond de set in het boek al leuk, maar er mee werken is nog veel leuker.

Ik denk dat deze stempel ook leuk is
voor labels. Maar dat moet ik nog gaan uitproberen.

De Nederlandse tekst ( hoe leuk is die???)
komt  van de stempel Met een knipoog (lighthearted lines blz 31) 



Wanneer je op de foto klikt. Zie je op mijn su site, welke materialen ik heb gebruikt.

Je kan/mag nu door hoppen naar de naam die onder de mijne (Henrike) staat of de bovenste aan de lijst, om nog meer inspiratie op te doen.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat.
Wil je meer weten over Stampin’Up!, een bestelling plaatsen of over de mogelijkheden van een workshop, dan mag je me altijd mailen.
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
Of via Facebook
Fijne dag 
Henrike 



 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, weer een stempel erbij op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd. Die stempelset staat ook hoog op mijn wensenlijstje.
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje! De NLe tekst vind ik ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen