zaterdag 8 mei 2021

Vrolijke viooltjes / Pansy Patch

 Vandaag is er weer een leuke facebookhop van het team de Lovely Stampers.

Het thema is Nieuw. Per 4 mei is de nieuwe jaarcatalogus van start gegaan, met heeeel veel mooie nieuwe producten. Misschien denk je nu, dat is snel dat je al iets in huis heb, maar als demo mag je pre ordenen en zo ben ik al met deze stempelset bezig geweest.

ik heb doosjes gemaakt, waar merci chocolaatjes in zitten, in de nieuwe kleuren: Pale Papaya (links boven in op de foto en met fresh fresia de lila kleur. 

bij het doosje in de kleur Pale Papaya heb ik met de framelits de viooltjes uitgestanst en bij de andere doosjes heb ik ze in verschillende kleuren gestempeld.

Het bijpassende designpapier: Pansy Petals is ook erg mooi. 




Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat op mijn blog,
je kan nu weer terug gaan naar mijn facebook https://www.facebook.com/flowersbynight70
om verder inspiratie op te doen.

Wil je meer weten over Stampin'Up!, een worskhop volgen, bestelling plaatsen of demo worden, stuur me dan gerust een mailtje henrike-heikoop@kpnplanet.nl of een prive bericht via facebook.

groetjes Henrike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten