dinsdag 30 november 2021

Arctic Bears van Stampin'Up!


Goedemorgen, 

Leuk dat je kijkje neemt op mijn blog. Deze keer laat ik geen kaart zien, maar dit is een mapje waar een zakje chocomelk in zit. Gemaakt met de stempel Arctic Bears van Stampin'Up! een leuke stempelset voor deze koude regenachtige dag.

Ik heb retired dsp gebruikt en verder crumb cake cardstock.



Deze heb ik gemaakt voor in het winkeltje Tante Neeltje, heb je een leuk cadeautje nodig en je woont in de buurt van Hardinxveld Giessendam ga daar eens kijken.


Wil je meer weten over Stampin'Up!, een bestelling plaatsen of een workshop organiseren (ik kom graag in de regio Hardinxveld en omstreken naar je toe voor minimaal 4 personen) dan mag je altijd mailen naar henrike-heikoop@kpnplanet.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten