zaterdag 11 december 2021

kerstkaart met de Elegantly Said bundel van Stampin'up!

Hoi, leuk dat je op mijn blog een kijkje neemt, 
vandaag (zaterdag) doe ik mee met de facebookhop van de Lovely Stampers.

Ik wil een kaart laten zien, gemaakt met "niet" kerstmateriaal.
Deze stempel en bijbehorende pons de Elegantly Said staat in de jaarcatalogus en daar zit ook schitterend designpapier bij: Simply Elegant. 
Ik heb deze set ook gebruikt voor de kaarten van mijn ouders toen ze 55 jaar getrouwd waren, 
maar ik vond het gelijk ook wat voor de kerst

Als basis heb ik basic gray cardstock gebruikt en met behulp van de Stamperatus de stempel er op gestempeld met basic gray ook.
Daarna strook gesneden van het designpapier met een strook gold foil sheets er onder.
De tekst is van de stempel: Frosted Gingerbread, deze uit geponst met de bijpassende pons en ook nog een keer in het goud geponst. 
Goud touwtje er om heen en ik vind het een leuke kaart.





Ik vind het altijd leuk, wanneer je een reactie achter laat.
Wil je meer weten van Stampin'Up!, lijkt het je een keer leuk om een workshop te volgen, 
of wil je wat bestellen.
Mail me dan even naar: henrike-heikoop@kpnplanet.nl 

 
groetjes Henrike 
onafhankelijk Stampin'Up! demonstratrice

1 opmerking:

  1. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen