woensdag 14 november 2018

Cross-stitched Christmas.

Hoi hoi, 
leuk dat je een kijkje op mijn blog neemt.
Ik ben met deze kaart aan de slag gegaan, 
met de embossingfolder Tin Tile Dynamic,
Op de embossingfolder heb ik inkt aangebracht 
en daarna het whisper white cardstock door de bigshot heen gehaald,
gaaf effect krijg je dan.
De mooie kerstbal heb ik niet geborduurd,  hoor!
Maar dat is een hele leuke stempel genaamd: Cross-stitched Christmas.
Voor ik Stampin'Up! kende, borduurde ik heel veel, 
daardoor vind ik deze stempel zo mooi. 


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
of een pb via facebook: https://www.facebook.com/

groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten