zaterdag 17 november 2018

Joyous Noel Specialty DSP

Vandaag is er weer een leuke facebookhop van het Lovely Stampersteam.
Hebben jullie dat nu ook, dat je mooi DSP in huis heb,
maar dat je het eigenlijk zonde vindt om het te gebruiken.
Maar bij deze kaart vond ik het eigenlijk, helemaal niet zonde.

Ik ben begonnen met Merry Merlot, daarom Sahara Sand
en dan het mooie Joyous Noel Specialty DSP,
Ik heb een cirkel uitgestanst en heb daar bomen op gestempeld 
uit de stempelset: Puur Natuur van Stampin'Up! 
De reeën heb ik gestempeld met versamark en daarover heen
koper embossing poeder gestrooid en verhit met de heattool
Daar achter nog de gekartelde cirkel uit copper foily 
en van Merry Merlot & Copper  Ribbon een strik gemaakt.



Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Je kan/mag nu weer terug keren naar mijn facebook

Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
of een pb via facebook: https://www.facebook.com/

groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten