zondag 11 november 2018

Puzzle Pieces Thinlits Dies

Vandaag een kaartje, wat ik al een tijdje in mijn hoofd had,
maar soms komt het er niet uit en nu opeens wel.

Ik ben eerst de achtergrond gaan sponsen, 
met de kleuren Mossy Meadow, Old olive voor de groen tinten en
balmy blue, pacefic point en night of navy voor de blauw tinten.
Daarna met Soft suede de bomen gestemeld.
deze bomen komen uit de stempelset: Lovely as a tree,

En daarna wat ik al zo lang wilde doen, met de Puzzle pieces thinlits en de embossing mats,
de achtergrond voorzien van puzzelstukjes gaaf he.
Je kan deze thinlits normaal gebruiken dan worden het losse stukjes,
maar met de embossing mats wordt het alleen geembost.

Dan de reeën ervoor, die kunnen natuurlijk niet ontbreken 
tekst er op, en klaar is deze mooie kaart.


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, 
Wil je meer informatie over Stampin ‘Up, een workshop volgen, 
of een bestelling plaatsen. 
Dan mag je mailen naar:
henrike-heikoop@kpnplanet.nl
of een pb via facebook: https://www.facebook.com/

groetjes Henrike
onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten