zaterdag 20 maart 2021

bloghop van de Creatieve Harten


Hoi wat leuk dat je op mijn blog een kijkje neemt, tijdens de bloghop van de Creatieve Harten.
Vandaag is het weer tijd voor Stampin'Up! inspiratie.
Het thema van deze hop is een kaartenset met verpakking.

Ik heb gekozen voor de stempelset: Sweet Strawberry met de Strawberry Builder Punch van Stampin'Up!
Deze set staat in de mini-catalogus en kan je geweldige kaarten mee maken.

Het doosje is zelf gemaakt, je neem de maat van de bodem + 2 x 2 cm er aan alle kanten bij. (daar vouw je dan op) 
en voor de deksel de maat + 2 mm en 1x 2 cm er bij. 
De band om het doosje heen is van designpapier wat in de SAB zat.
Ovaal uitgestanst, gestempeld met de bloesemtakjes uit de stempel en met de blending brushes de kleur granny apple green gegeven

Deze kaart had ik al een keer bij Janas Paperdreams gezien en Elly Rijnvis heeft daar een youtube filmpje van gemaakt 

Bij deze kaart heb ik het rechthoekige gedeelte wat ik over had bij de eerste kaart gebruikt en de op het groen de tak gestempeld met VersaMark en embossingpoeder . 


 Hier heb ik het designpapier weer gebruikt en de bloesemtakken ingekleurd met de Stampin'blends.

Zo zie je dat je met 1 stempel verschillende kaarten kan maken en dan in een leuke verpakking.

Wil je meer van Stampin'up! weten, een bestelling plaatsen 
dan mag je me altijd een mailtje sturen naar henrike-heikoop@kpnplanet.nl 

Nu kan je verder hoppen naar degene die onder me staat op de lijst, staat er niemand onder me, niet getreurd, dan ga je naar Kristien Saeys en ga je zo verder. 
Veel plezier 

7 opmerkingen:

  1. Mmm lekkere aardbeien kaartjes, ik heb dezelfde set gebruikt. Prachtige kaartenset. Dankjewel voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartje, super met die aardbeitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohh..jij hebt ook de aardbeitjes gebruikt. Super ook allemaal. Deze set is zo veelzijdig, dat laten we vandaag wel zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk Henrike! Laat de zomer maar komen...
    De aardbeitjes zijn vandaag in trek. :)

    BeantwoordenVerwijderen