zondag 14 maart 2021

Nieuwe Bloesems van Stampin'Up!

hoi hoi, 

Ik had gister beloofd dat ik vandaag een bloemenkaart op mijn blog zou zetten met de stempel: forever blossoms, het is een nederlandse stempel genaamd: Nieuwe Bloesems en de stansen: Cherry Blossoms dies.

Voord deze kaart heb je 2x een cardstock nodig van 10,5 x 29,8 (en deze vouw je door de midden)
Ene  stuk cardstock stans je de tak uit met de dies en dan met de Stamperatus stempel je de stempel op het andere stuk stempel je de bloesemtak. Kijk dan wel of je hem zo stempelt dat onder elkaar valt.
Ik had deze kaart bij Caroline van de Neste  (neem eens een kijkje op haar blog en facebook) gezien en ik kreeg hem van haar toegestuurd (zo lief).

De bloem heb ik ingekleurd (ik dacht met rocco rose) en de takken met old olive blends. 
De vlinders zijn uitgestanst uit het nieuwe designpapier: Butterfly Bijou met de nieuwe vlinderdies: Brilliant Wings Dies. 
De tekst komt uit de stempelset Hartverwarmend, dat was een sab stempel, nu niet meer verkrijgbaar.




 Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter liet,
wil je meer weten over Stampin 'Up!, een bestelling plaatsen, een workshop volgen,
neem dan contact met mij op via facebook: https://www.facebook.com/
of via de mail: henrike-heikoop@kpnplanet.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten