zaterdag 13 maart 2021

Good Morning Magnolia

 Hoi hoi, leuk dat je op mijn blog kijkt, vandaag doe ik mee met de facebookhop van het team de Lovely Stampers.We maken mooie projecten met materiaal van Stampin'Up!.

We zitten niet meer echt vast aan een thema, maar als je zelf extra wil uitdagen, dan is de uitdaging: Bloemen. Dat moet goed komen, ik ben de afgelopen week veel bezig geweest met de magnolia bloem uit de stempel: Good Morning Magnolia en met de mooie kersenbloesem tak uit de stempel: Nieuwe Bloesems.

 Onder aan mijn bericht zal ik de link zetten van mijn facebook dan kan je daar vandaag hoppen naar mijn demo collega's van de Lovely Stampers.

Welke kaart laat ik nu vandaag zien, ik ben gegaan voor de Magnolia. Morgen zal ik de kersenbloesem op mijn blog zetten.

Ik ben uitgegaan van shimmery white kaart van 10.5 bij 29.8 en deze door de midden gerild. Daarna heb ik de stempel met het grote clearblok in de kleur basic grijs er op gestempeld en ben ik gaan kleuren met de watercolor pencils. Ik heb deze keer alleen niet met water geblend, maar met de Wink of Stella, dan komt er gelijk zo'n mooi glitterlaagje over heen. Echt heel gaaf.

Ik heb 2 vlinders uit de hele mooie stempelset Butterfly Brillance en de dies: Brilliant Wings.

De tekst die ik heb gebruikt komt uit de stempel: Hartverwarmend, dat was een sab artikel.


Wil je meer over Stampin'Up! weten, een bestelling plaatsen, dan mag je altijd mailen naar henrike-heikoop@kpnplanet.nl of via facebook een berichtje sturen.

Nu mag en kan je terug gaan naar mijn facebook: https://www.facebook.com/flowersbynight70/ om zo verder inspiratie op te doen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten