dinsdag 4 februari 2014

gift in a jar

Het is weer dinsdag, de Scrap My Dreamdag, 
dan staat mijn creatie ook op dat blog. 
Er is trouwens een nieuwtje, degene die de uitdaging vind, mag gastdesigner zijn,
leuk toch, kijk eens rond op http://scrapmydream.blogspot.com. 
Je kan er leuke voorbeelden vinden. 
Maar over op de orde van de dag, 

Behalve kaarten maken vind ik gift in a jar maken heel erg leuk, 
mijn eerst heb ik zo'n beetje vorig jaar gemaakt bij een workshop 
en daarna heb ik er al verschillende gemaakt, van weckpotten/jampotten. 
zo ook nu weer.
Deze is voor een collega van het Medisch Secretariaat
Die maandag al weer 25 jaar in dienst was,




Ik heb hem gemaakt van met het mooie designpapier van Stampin Up:
Eastern Elegance.
Op het deksel heb ik de Delicate Doilies gebruikt, daarop nog een cirkel gestanst met 25 er opgeborduurd.
(van mij mag SU ook bijpassende borduren gaan verkopen, ik ben vast de eerste die dat besteld)
de bloemetjes (marianne design) gestanst van het zelfde designpapier maar daarover heb ik de Smooch Spritz (zilver) gespoten.


op de voorkant van de pot heb ik verschillende stansen gebruikt.
eerst een rand rondom en daar een stiksteek opgezet,
de onderste is de Apothecary Accents framelits 
(bijna niet te zien)
daarop de Window frames collection 
en afgewerkt met de Tea Shoppe,
daarin een label.
groetjes Henrike

1 opmerking:

  1. Wauww zo een kadootje wil ik ook wel... en inderdaad echt super mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen