vrijdag 28 februari 2014

randje per week borduren.

Goede dag,
vandaag eens wat anders dan een kaart, traktatie of een pot/cadeau
ik ben weer aan het borduren geslagen, en deze keer niet op een kaart.
In Nederland is weer een hype 
 "randje per week"
elke week komt er op het blog nieuwe randjes die je mag gaan borduren.
(is in januari begonnen) 
Vorige week vrijdag ben ik de stof gaan halen,
bij mij word die wat breder, want ik wil dat hij als de lap klaar is
een tafelloper van maken,
dus word die zo'n 200 kruisjes breed,
en ik borduur op 14 draads linnen (lekker fijn),
met 1 draadje.
de kleuren die ik gebruikt zijn: donkerbruin 3371, iets lichter bruin 3031
lichtbruin 3864 en terra 919

ik moet nog een inhaalslag maken, want ik ben pas bij week 4 
en zaterdag komt week 9 al uit.
Maar ja, ik kom er wel.
groetjes Henrike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten