woensdag 26 februari 2014

Label

Goede Morgen

is de uitdaging deze week: 
Tag it!" oftewel, doe iets met labels/tags. Dat mag van alles zijn, gebruik ze op een kaart, maak een losse, gebruik ze op een layout, als "Tag it!" maar als thema te herkennen is. 

Ik wilde wel mee doen, maar vond het erg moeilijk.
Maar ik moest ook nog een cadeau opleuken, 
laat ik nu pas wel de de chalk talk set  binnen hebben gekregen
dus daar  een label van gemaakt,
en die bestempeld met de Petite Petals.
Een roosje er bij gemaakt van de bloemenpons: Pansy Punch
overig bloemen gestempeld met de Flower Shop


Bedankt voor het kijken op mijn blog,
ik zou het leuk vinden, als je een reactie plaatst
lieve groetjes Henrike



2 opmerkingen:

  1. Hoi, wat een leuke tag. En wat een gave kleurencombi! Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi en stijlvol! Dank je wel voor het meedoen met de SU-per challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen