dinsdag 18 februari 2014

Lace & Lovely

goedendag allemaal,
genieten jullie ook zo van de Olympische Spelen, ik wel.
vorige week, (ik was vrij) heel wat kaartjes gemaakt, 
de laptop aan op de NOS en maar hobbyen en kijken/luisteren, ideaal.
Nu zit ik weer in de nacht,
 maar ik slaap altijd s'ochtends en s'avonds kan s'middags dus heerlijk genieten
Van mij mag het nog een poosje duren, maar jammer genoeg nog tot zondag.
Maar over tot de orde van de dag, mij kaart
Deze heb ik gemaakt met de stempelset: Lace &Lovely
en het designpapier is de Fresh Prints DSP stack 
Verder spreekt de kaart voor zich zelf volgens mij.

Deze kaart staat ook op het designteamblog http://scrapmydream.blogspot.com
Wil je inspiratie en heb je zin om eens mee te doen met de uitdaging,
neem eens een kijkje op dat blog
groetjes Henrike
ps en voor de sportliefhebbers, nog veel plezier

1 opmerking: