zaterdag 21 november 2020

creatieve harten bloghop: favoriete verpakkingen


 Hoi, het is weer tijd voor de bloghop van de Creatieve Harten, deze keer hebben we als thema: favoriete verpakkingen. Ik denk (ik weet wel zeker) dat je vandaag weer veel inspiratie opdoet.

Ik ben gegaan voor een doosje gemaakt met de Envelop Punchboard. Je heb hem (hopelijk) nog wel. Hij is jammer genoeg bij Stampin'Up! niet meer te koop. Ik heb dit doosje al vaker gemaakt en heb hem van ZoKris. 

Ik heb een stuk cardstock gebruikt van 6-1/4 "x 6-1/4", dat heb ik gescoord en geponst op alle zijden op 2-5/8". Daarna weer ponsen en scoren op alle zijde op 3-5/8".  Daarna heb ik een stukje Heartwarming Hugs Design Papier gesneden op 7,6 x 7,6 centimeter.  Dat heb ik er op geplakt, daarna een cirkel uitgestanst en daaronder een windowsheets geplakt. Een leuke tekst opgezocht uit de stempelset Knusse Kerst en afgewerkt met een paar sneeuwsterren gestanst uit de So Many Snowflake dies. 







Leuk dat je  mijn blog bezocht heb, ik zal het zeer waarderen als je een reactie plaatst.

Je kan nu doorhoppen, naar de naam die onder mij staat.


Wil je meer weten van Stampin'Up!, of een bestelling plaatsen, dan mag je altijd mailen naar: 

henrike-heikoop@kpnplanet.nl 



6 opmerkingen:

  1. Dit is ook een favoriet hier, leuk om ze met dit dsp te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van die doosjes met kaarsjes zijn altijd handig om bij de hand te hebben als weggever.
    Erg leuk geworden Henrike!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk doosje! Heel mooi en waxinelichtjes komen altijd van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke doosjes heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Dit soort doosjes is altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen